Sizə daha çox pul xərclətmək üçün marketlərin istifadə etdiyi taktikalar
Təbii ki, marketlər kommersiya müəssisəsidir və ona görə də mənfəətə işləyirlər. Yaxşı mənfəət üçün də müştəriləri ovlamaq lazımdır. Eynən yaxşı ovçunun heyvanları cəlb etməyə çalışması kimi. Bəs mağazalar müştərilərin əlavə pul xərcləməsinə nail olmaqdan ötrü hansı vasitələrə əl atırlar?
- Endirim hamını cəlb edən vasitədir, fikir veribsiniz bilmirəm, bir mağazada endirim varsa hər kəs ora axışar və alış-verişini ordan edər. Bunun üçün də mağazalar vitrində və ya mağaza içərisində endirim işarəsinə yer verirlər ki, müştəri mağazaya daxil olsun.
- Bəs endirim kampaniyası niyə az müddətli olur? Bu da satış strategiyasıdır. Endirim kampaniyasının müddətini az qoyaraq mağaza sizi məhsulla maraqlanmağa yönləndirər. Bunun da nəticəsində heç planda olmayan bir məhsulu ala bilərsiniz.
- Heç düşünmüsünüz marketlərdə olan alış-veriş arabaları niyə böyükdür? Çünki alış-veriş arabası dolarsa, siz çox məhsul aldığınız düşüncəsində olacaqsınız.
- Təzə meyvələrin parlaq rəngləri sizi pozitiv ruha salar, bu səbəblə marketlərdə bu məhsullar önə çıxarılar ki, müştəri nəyi var xərcləsin.
- Marketlərdə sakitləşdirici rənglərdən istifadə edilməsinin səbəbi, həmin rənglərin sizi alış-veriş canavarına çevirə bilməsidir.
- Süd və digər ağartı məhsullar marketlərdə ən çox satılanlar arasında gələr. Ona görə də bu tip məhsullar marketin ən arxasında yerləşdirilər ki, müştəri marketi doyunca gəzə bilsin. Burdakı doyunca həqiqi mənadadır.
- Marketlər tez-tez vitrinlərindəki məhsulların yerini dəyişdirər ki, daimi müştərilər marketdəki vitrinləri əzbərləyə bilməsinlər. Əgər əzbərləsələr, çox az alış-veriş edəcəklər.
- Tez-tez marketlərdə müştərilərin dadına baxması üçün bəzi məhsullar nümayiş olunur. Buna səbəb insanın nəyisə yeyəndə özünü borclu hiss edərək onu alma instikinə malik olmasıdır.
- Kassanın yanında saqqız, şokolad kimi məhsulların olmasına səbəb pulun qalığı yarandıqda müştəri qalıq əvəzinə onlardan götürə bilməsi üçündür.
- Alınan malın rahat şəkildə geri qaytarılması da əslində mağazanın sizə xoşgörümlü görünməsi üçündür.
- Çox vaxt marketdə kassirlər sizə hədiyyəli olan məhsulların təklif edərlər, əmin olun ki bu məhsulları alan da az deyil.
- Marketlərdə xususi endirimlər və kampaniyalar təklif edən kartların olması əslində müştəri satın almaq üçündür. Çünki sizdə hər hansı bir mağazanın kartı varsa çox vaxt alış-verişi ondan edəcəksiniz.
© Banco
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 4 gün sonra
- 4 gün sonra
-
3 gün sonra
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
-
-
44 d. əvvəl
Paşinyan yaxın vaxtlarda Ermənistanla Azərbaycan arasında ikitərəfli ticarətin olacağına ümid edir
-
51 d. əvvəl
Azərbaycandakı neft emalı zavodlarının bioyanacaq emalı zavodlarına çevrilməsi imkanları araşdırılır
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Əhalinin banklarda müddәtli әmanәtlәri 10 milyard manata yaxınlaşıb
-
1 saat əvvəl
11 ayında bank sektorunda çalışanların sayı 1657 nәfәr artıb
-
1 saat əvvəl
11 ayıda 9 milyard manata yaxın sosial ödəniş həyata keçirilib
-
2 saat əvvəl
Əhalinin və biznesin banklara cəmi borcu 30 milyard manata yaxınlaşıb
-
2 saat əvvəl
Ödəniş kartlarının sayı 22 milyon ədədə, nağdsız ödәnişlәrin hәcmi isə 8 milyard manata yaxınlaşıb
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Yaponiyadan 1 milyondan çox xarici işçi qəbul planı
11 ayında bank sektorunda çalışanların sayı 1657 nәfәr artıb
11 ayıda 9 milyard manata yaxın sosial ödəniş həyata keçirilib
Ən çox oxunanlar
Ödəniş kartlarının sayı 22 milyon ədədə, nağdsız ödәnişlәrin hәcmi isə 8 milyard manata yaxınlaşıb
Dekabrın 26-da gözlənilən hava şəraiti
11 ayda bankların cəmi xalis mənfəəti 1 milyard manatı keçib
Göygöl Şərab Zavodu Xankəndidə firma mağazasını açdı - FOTOLAR
Bank sektorunda son vəziyyət - YENİ RƏQƏMLƏR AÇIQLANDI
"Cibimizdə yenilik" - 50 manatlıq əsginas dəyişdi: “2025” istehsal ili və yeni imza






















